top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

קפסולת קיץ 2021

היי לכן, בוקר טוב!

טוב, אז הגענו לעונה החמה, בה כל פריט לבוש צריך לעמוד בתקן 38 מעלות ובדים מאווררים זו מילת המפתח. השנה נוספו לי מספר שיקולים חדשים לבחירת בגדים לנוחות מיטבית (תאימות להנקה, חסינות לפליטות.. כל הפרטים פה-> מלתחת קפסולה אחרי לידה) .לכן, צפיתי פגיעה בכל הנוגע לקניות.


אציין שבמקור חשבתי שאצטרך להתחדש בגלל שלא אכנס לבגדים שלי, בפועל חזרתי לאותה מידה אבל הבעיה היא בזה שהפריטים שלי לא כ"כ מותאמים ללייף סטייל החדש. כלומר - החיבה שלי לטי-שרטים מתגלה כחיובית, אבל.. רוב המכנסיים שלי ארוכים כי אני רגילה לעבודה משרדית, רוב השמלות שלי לא מאפשרות לחלוץ שד, והסנדלים שקניתי שנה שעברה מוגבהים בעקב של 5 ס"מ וממש אי אפשר לרדת עם עגלה במדרגות ככה.


אני לומדת מה מתאים לי עכשיו תוך כדי תנועה. זה לא טריוויאלי, להתאים את המלתחה לאורח חיים חדש ועדיין להיות "את". כמו בכל עונה, יצרתי רשימה עם פריטים שאני חושבת שיוסיפו ויתאימו (ראו פלייס הולדרים) - הפעם לא רק למה שכבר יש אלא גם לחיים בתור אמא. עם זאת... אמהות זה רק עוד רובד, אני מתכננת לחזור לעבודה והמכנסיים המחויטים לא הולכים לפח, פשוט יצטרפו אליהם גם בגדים שמתאימים לגן משחקים, להנקה ולבישול ביד אחת.


יהיו שינויים ככל שנקדם העונה, פריטים שיתווספו ופריטים שיעברו לאחסון עד שאחזור לשוק העבודה\ אפסיק להניק -> אעדכן באופן עיתי מה השתנה!


כרגע (15 ביולי), זו המלתחה:






תהליך יצירת הקפסולה:



גלוגולים קודמים:



שיהיה לכן יום נהדר!

רתם


רוצה שנדבר, נארגן ונשדרג את הארון שלך? הזמיני עכשיו בפגישה וירטואלית 1:1


bottom of page