top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

מלתחת קפסולה | חורף 2023

אהלן, מה נשמע?

לונג טים מאז ששיתפתי בקפסולה, אני לא בטוחה למה - אולי התקופה המבלבלת של אחרי הלידה, הארון דווקא היה מתוקתק (חוכמה של פעם שניה) - פשוט ניובורן, וחזרה לעבודה באוניברסיטה ושינויים בעסק וכו' וכו'... זה פשוט נדחק למאחורי הקלעים.


בכל מקרה, ראיתי שיש מאות כניסות לפוסטים על הקפסולה בחודש האחרון, אולי הסטרס עם כל מה שקורה ורצון לייצר שליטה במשהו, אולי סתם אסקפיזם, אבל זה דחף אותי להקדיש חצי שעה להעלות פוסט. תכלס זה רק לצלם מסך כי אני ממשיכה לנהל ארון דיגיטלי בלי קשר לבלוג (ההנאה הקטנה שלי בחיים האלו). אולי זה יעזור למישהי. אולי סתם כיף ויזואלי.




אולי שמתן לב שזו מלתחה גדולה יותר מבדרך כלל - יש בה 40 פריטים (נראה יותר נכון?), אני לא יודעת מה זה -אולי בתגובה למלחמה אני מרגישה שאני רוצה לחיות יותר, להתלבש יותר, להיות יותר אנושית. אולי זה בכלל לא קשור והרצון לנעול נעלי זהב ולהתקשט בהדפסי חיות נובע מהעובדה שבשנים האחרונות הייתי כ"כ אמא של, 2 הריונות בשנתיים, זה היה הרבה על הגוף ועל עצמי וסוף סוף כשהם נכנסו למסגרות ואני חוזרת לאקדמיה במשרה מלאה ומרגישה שיש מקום גם לחלק הזה בי. למוגזמת.


עם זאת, הגוזמאות מוגבלת במידה מסוימת כדי שאוכל להנות ממנה - יש הדפסים חדשים, והתנסות בגזרות חדשות במכנסיים ועימום הנעליים, אבל זה מצטרף למלתחה של פריטים אהובים וחרושים שאני כבר יודעת לעבוד איתם. כמות ההתנסויות גם מוגבלת מספרית - אני לא מכניסה יותר מ-6 פרטים בעונה. אני רוצה לתת מקום למה שנכנס. מקום לעצמי לעוף ולהשתשמש בהם כדי להפיח חיים חדשים בשילובים מוכרים, להגדיל את אזור הנוחות. ואנחנו פשוט יודעים מהמחקר שלא רק בארון, בכל דבר - יותר מידי שינוי לרוב גורם להצמדות למוכר. אז לאט לאט.



הנה כמה שילובים שאני מתרגשת ללבוש העונה:




אם בא לך לשחק בארון שלי - ממש כמו בבובות הנייר כמו שהיינו קטנות - את מוזמנת! אפשר להשתמש בארון הוירטואלי שלי גם כבסיס ליצור לעצמך מלתחה וירטואלית משלך. אפשר גם להיפגש 1:1 וירטואלית מול הארון שלך כדי לארגן ולשדרג את המלתחה לעונה (עכשיו ב-10% הנחה).




חג חנוכה שמח והמשך שבוע שקט,

רתם









bottom of page