top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

קפסולת אביב 2021

היי, בוקר טוב!

מצאתי לי עכשיו שעה לשתות קפה (נטול) ולכתוב בנחת בין הנקות בזמן ש+1 וקטנטונת ישנים. איזה חיים, אה? עם כל השינויים והדברים החדשים, אני מנסה למצוא זמן לעשות משהו אחד ביום בשביל עצמי, בשעתיים-שלוש של הבין לבין, משהו שהוא מעבר ללהתקלח\ לישון\ לאכול וכו'.. והיום זה לכתוב את הפוסט הזה.


אז קפסולת אביב, יאי! חזרנו לפורמט העונתי, כי דיי, זהו - כבר לא תופחת מחודש לחודש ומעדיפה לתכנן את המתלחה שלי בצ'אנקים של 3 חודשים. לפני הגרפיקה, הקדמונת על כמה דברים שהשתנו בעקבות הלידה:

  • אני מתלכלכת אחת לשעתיים מפליטות והחלפות חיתולים ומזיעה בטירוף בהנקות, ולכן, כדי לא להגיע למצוקת אוי-ווי-אין-לי-דברים-נקיים-ללבוש, כמות הפריטים במלתחה שלי עלתה.

  • בהריון כבר הייתי בכיוון, אבל עכשיו זה רשמי - אין לי זמן או פניות לחפש בגדים בחנויות מעצבים/ יד שניה כמו פעם, ואני אני משחחרת את עצמי מחיפושים ניצחיים אחר הבחירה האתית ביותר מבחינת בדים\ תפירה\ עיצוב מקומי\ תנאי העסקה... אני חושבת שבסדר להכנע לפעמים למה שנוח, גם כלכלית, ופשוט מתמקדת בלקנות בדיוק את מה שאני צריכה בחנויות שקרובות וזמינות לי ליד הבית.

  • שמתי לב שאני נוטה לסגנון יותר קז'ואל-קול מאשר נשי-רומנטי (להת' חצאיות מתנפנפות, שלום מכנסיים דמויי-עור!). אולי זה בגלל שאני מרגישה צורך להרגיש אדג'ית, לא בטוחה, מה שכן - אני לא מפסיקה ללבוש את הטיץ המנומר שלי והחולצות המפוספסות שלי נתחנות עד דק.

  • כשאני מסתכלת על חולצה, נוסף לי פרמטר של "האם יהיה נוח להניק איתה?". כרגע הכי נוח לי עם חולצות טי שרט רפויות (מה שמתכב עם הסגנון הקז'ואלי + לא מצריך הרבה קניות).


יאללה, מספיק קונטקסט, להלן הקפסולה:


ושילובים פוטנציאלים:


זהו, אני מרוצה!

אני חושבת שתהיה לי עונה כייפית & מלאה בשיק (ובע"ה, נטולת כאבים!).

למעקב שוטף & עדכונים, אתן יודעות איפה למצוא אותי :)


רתם


רוצה שנדבר, נארגן ונשדרג את הארון שלך? הזמיני עכשיו בפגישה וירטואלית 1:1



bottom of page