top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

מה לובשים בחודש 9?

הי, בוקר טוב!

הטיוטה למאמר הוגשה, בייביסטר מגיעה כל בוקר, פתאום יש לי זמן.

לא הבנתי כמה היה חסר לי רגע לעצמי עד שפתאום הרגעים האלו חזרו ואני כ"כ הרבה יותר נינוחה.

כאמור, בשבוע 35 - אז מנצלת את כל רגעי הנחת האלו בידיעה שזה מצב זמני, וכשאני אומרת מנצלת הכוונה לישנה, רואה סרטים תוך כדי רקימה במיטה... לא דיברתי על זה באינסטגרם אבל שבוע שעבר הגעתי למיון עם צירים בגלל מאמץ יתר והתייבשות והרופאה הבהירה לי שאני חייבת לעשות כל שביכולתי כדי לא ללדת בשבועיים הקרובים (להלן - בייביסיסטר כל בוקר שאוכל פשוט לנוח במיטה).


אממ רגע, המוח שלי נדד ורציתי בכלל לדבר על מלתחה בהריון מתקדם בקיץ.

ככל שהבטן גדלה פחות בגדים מתאימים, יש לי פחות אנרגיות ללכת לחפש ואני יותר חוששת להזמין אונליין. אבל - צריך איכשהו להרכיב מלתחה. לא כדי להיות פאשניסטה, אלא כדי שיהיה מה ללבוש כפתאום יש אפצ'י וצריך להחליף טיץ באמצע היום או שנזרקה עלי פסטה מהצלחת של שותפתי לארוחה. וגם כדי להרגיש טוב כשאני כל היום בבית. וגם... כדי להרגיש יותר בנוח עם כל השינויים הקטנים והגדולים במותן, בחזה ובכללי בגזרה.


היה לי מאתגר למצוא זמן, לזקק את הצרכים שלי, ובכנות - לשחרר קצת.

להלן התוצאה, מחולקת לבגדי בית (החלק הארי, שגם הדגמתי איך אני משלבת בפועל) ובגדי חוץ (לאחוז הולך ופוחת מהזמן בו אני בהרצאות, מפגשים וכו'..):




אני תוהה אם לכתוב קצת על העניין של הלשחרר, כי יש לי הרבה מה לומר שם - בעיקר כחוקרת צרכנות שנשים תמיד מתנצלות במפגש איתה כשהן קונות אופנה מהירה. אני יכולה לכתוב על זה אלף פעם אבל בכל זאת מרגישה צורך להדגיש שהלזמין טיץ הריון אורגני מחנות בבלגיה זה לא בהכרח בחירה יותר סביבתית מלקפוץ לקניות הקרוב ולקנות טיץ מבחברת אופנה מהירה. אני חושבת שאיפה שחשוב להשקיע זמן הוא במה קונים, מה עונה על הצורך, מה יעשה לי טוב. לדעת לאצור לך קולקציה. וזה מה שהיה לי קשה לשחרר בהריון הזה - הרגשתי שעם כל הניסיון שלי, אני לא מצליחה לדייק. פשוט לא מצליחה.


עכשיו, בדיעבד, אחרי שלושה חודשים קשים של קיץ בהם התפשרתי אני מבינה איפה הייתה הבעיה - לא נתתי לעצמי מקום לנסות ולטעות, רציתי להיות מדויקת על ההתחלה. ומה לעשות - הגוף השתנה. עברנו מהעיר לכפר. כל השגרה שלי השתנתה. אפילו מה שנעים ולא נעים לי על העור, כמה חם לי... אני אני בגוף שהוא לא כ"כ אני ביום יום שאני לא כ"כ מכירה. לא רציתי לקנות סתם אבל גם לא ממש הצלחתי להגדיר מה אני צריכה. ומסתבר שמה שהייתי צריכה זה פשוט לקנות ולנסות, כביכול בהדרגתיות שאני דוגלת בה, אבל בקצב הרבה יותר גבוהה - אז זה יצר תחושה לא טובה. כלומר - אם פעם הייתי לובשת פריט עונה ואז מחליטה מה דעתי על בד\ גזרה\ צבע חדש, הפעם יש לי שבועיים להבין אם כן\לא -> כן, לקנות עוד שניים כדי שיהיה לי מה ללבוש, לא -> להבין מה אני מנסה עכשיו ומהר כי בנתיים אין לי מכנסיים ללבוש.


אבל עכשיו?

אני סוף סוף מרוצה.

מהמלתחה, ומזה ששחרתי.

שהבנתי שאני זורמת עם זה שאני קונה קצת יותר עכשיו,

שאני פחות "רתם" במובן של להגיע עם רשימה מתוקתקת,

אבל אולי יותר "רתם" ביכולת לדייק מה נכון לי במעמד קניה (תכלס, בדיוק כמו עם לקוחה שאני פחות מכירה).


ועכשיו לקצת פרטים טכניים, כי אני כבר יודעת שלפעמים יש מלא פקה פקה ואת רק רוצה להבין איפה את יכולה להשיג משהו דומה, אז הפעם הוספתי עוד שכבה לגרפיקה עם כל ה-"מאיפה-ים" של הפריטים החדשים (שאינם חדשים ברובם, לכן אינם זמינים בחנות):



יצא יותר ארוך מהשתכוונתי, אבל - זה כבר פה אז בואו נשגר לחלל!

שיהיה יום קסום,

רתם


רוצה שנדבר, נארגן ונשדרג את הארון שלך? הזמיני עכשיו בפגישה וירטואלית 1:1










bottom of page