top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

מה הבעיה ב-4 ב-100?

כדי ליצור מלתחה טובה, לא בהכרח צריכה לקנות בגדים יקרים.


יכול להיות שכמוני - יש לך שגרה מלכלכת (מי אמר זחילה בגן השעשועים?) וכואב הלב לראות את הכתמים נצברים במהלך היום על החולצה שקנית ב-250 ש"ח. אני מבינה את זה, חארם.


אבל יש בעיה בלקנות בגדים זולים, גם אם נשים בצד לרגע את האימפקט הסביבתי ותנאי ההעסקה. בואי נסתכל רגע מה זה עושה למלתחה שלך:

  • ברוב המקרים הבגדים הזולים, ובכן - נראים זולים. התפירה בינונית, זה לא יושב טוב בכתפיים, הבד נראה חסר צורה. את לא נראת פיין.

  • הג'ינס שלא ישב לך טוב וקנית רק כי הוא היה ב-70%, או ב- 1+1, מניע את מעגל "אין לי מה ללבוש, אני צריכה לעשות קניות". כלומר, את ניגשת לארון בבוקר ורואה מיני פריטים שלא יושבים טוב ולא עובדים אחד עם השני, מוצפת תחושת תסכול ומה יותר קל מלפתור את הבעיה בשני קליקים וגיהוץ וירטואלי בדרך לעבודה או סבב שופינג עם חברה? אבל מה יקרה עוד חודש..? בקיצור - המון כסף, אבל הבעיה נמשכת.

  • כל החולצות שקנית באאוטלט כי היה מחיר מצחיק, בסוף, מפריעות לך לראות מה כן עובד. ויזואלית - יש יותר מידי רעשים. את לא מצליחה להבין מה עובד בשבילך ומה הסגנון שלך. באסה שלישית.


אוקיי, אז לא לקנות במבצעים?

לא. זה לא המסר.

צרכנות חכמה היא גם, לדעתי, להמתין למבצע ולא לקנות במחיר מלא אם זה לא משהו שאנחנו צריכות עכשיו.


זה לב העניין– לדעת מה אנחנו צריכות.

לדעת מה מתאים לנו.

לדעת לתת קונטרה למחירים מסנוורים ופרסומות שמוכרות לנו אושר ב-9.99 עם היכרות אמיתית עם הצרכים שלכן עכשיו והבדים\ צבעים\ גזרות שנכונות לכן.


איך עושים את זה?


ובכן, על זה סדרת הפוסטים החדשה שלנו: #המלתחהשלי.

bottom of page