top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

שלושה טיפים: להתלבש יפה בבית

3 טיפים: להרגיש יפה גם כשהאוקיישן הוא גן שעשועים, בגדי בית - הגישה שלי:


  1. (לא) רק בגדים מרוטים וישנים מה האתגר עם להרגיש טוב בבית? שאנחנו רוצות בגדים שיהיה לנו נוח לשטוף איתם רצפה, בגדים שלא יכאב לנו ללכלך ולהרוס, ולכן מגיעות ללוק head to toe סמרטוטים. אז הנה ההצעה שלי - תשלבו כמה פרטי בית קצת יותר פיין שיחמיאו לגוף ויוסיפו נצנוץ. היום למשל לחולצת פסים עייפה מפעם הוספתי טרנינג ירקרק-אפרפר (צבע שפחות רואים עליו לכלוכים!) שגורם לחולצה להראות זרוקה בקטע טוב בגלל הגזרה האסופה שלו, מה שמוביל אותי לטיפ השני.


  1. שה-"בית" יהיה בבד, והגזרה יותר רצינית בעידן ה-atleisure הטרנינג כבר לא מגיע רק בגזרות שק עם גומי. ממש קל וזמין למצוא דגמים מחויטים/ מתרחבים/ גיאומטריים מבדים נעימים ורכים. אני מציעה לפקס את אלמנט הנוחות על בחירת הבד, ולגוון עם הגזרות (גם עם חולצות).

  2. ג'קט/ מעיל מגניב ומלהיב ממליצה להשקיע בשכבה עליונה שתעבוד עם רוב הטרנינגים/ טייצים שלכן ותסגור לכן את הלוק כשאתן קופצות לסופר וכו'. משהו שאפשר לזרוק מעל ולהראות יותר קולית ואסופה בלי לשבור את הראש. אני גם מוודאה שג'קטים ליום יום עשויים מבד שאפשר לכבס בקלות/ לנגב עם מגבון להסרת כתמים (כי מאכלים נוטים להתעופף אלי במהלך היום עם הקטנטנה).


שבת שלום, ושכולנו נרגיש נהדרות ובטוחות בעור שלנו גם כשנהיה סגורות עם תה בבתים!

רתם


bottom of page