top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

קפסולת הריון | חודש שישי | נובמבר 2020

היי לכן, שבוע טוב!

חודש שעבר שיתפתי אתכן לא פעם באינסטגרם שלמרות המאמצים הרגשתי שאין לי מה ללבוש - חלק ניכר מהפריטים היום-יומיים המעודפים עלי כבר לא התאים לי (היה שלום מכנסיים מחויטים), וגם אלו שכן נסגרו\עלו לא היו להיט מבחינת התאמה לגזרה החדשה שלי (Which is gorgeous, אבל ממש שונה מזו צרת המותן שהייתה לי לפני). הבחנתי שלב בעיה היא שהחולצות שלי הולכות ונהיות קצרות מידי, בעוד שסגירת מכנסיים גבוהים ומכנסיים באופן כללי הולכת מאתגרת, וכתוצאה מכך מספר השילובים הפוטנציאליים ממש נמוך.

מזל שהחלטתי על סביבי קפסולה קצרים בתקופה הזו - כי ככה אני לומדת ומתקנת בקפסולה החודשית הבאה!

והחודש - אני בהחלט מרגישה שאני יותר מוכנה:

אז מה בעצם קרה?

  • השאלתי מאמא כמה זוגות של מכנסיים סטרצ'יים במידות 42-44 (אני מידה 40 בשגרה)

  • השאלתי מאבא כמה פריטים יותר גראנג'ים - חולצות טי מגניבות וחולצה מכופתרת משובצת

  • הזמנתי כמה פרטי בייסיק מותאמים להריון - בעיקר חולצות יותר ארוכות.

  • פרטי חורף קצת יותר רחבים נכנסו לתמונה (ובאופן כללי - יש את התחושה הכייפית של התחדשות ורענון של שליפת פריטים אהובים מאחסון אחרי חצי שנה).

לאלו שעוקבות בסטורי ולאלו שלא, סימנתי לכן מה הגיע מאיפה, המקרא בחלק התחתון של התמונה:


וכעת, בנוהל, משתפת אתכם בכמה שילובים פוטנציאליים שניתן להרכיב מהמלתחה הזו:


האם זו קפסולת החלומות שלי? לא.

לדוגמה - יש פרטים שנהיו ממש המדים שלי - כמו ג'ינס בהיר בגזרה גבוהה ומכנסיים מחויטים בצבעים כהים, שפשוט לא מתאימים לי עכשיו, אז אני מרגישה שחסרים לי פרטי המפתח וכתוצאה גם חלק ניכר מהאאוטפיטים האלו שאני יודעת שיעבדו בכל מצב.

דוגמה שניה - לא היו לי ג'ינסים צבעוניים מהתיכון, זה ממש מחוץ לאזור הנוחות שלי. אבל היי - זה מה שהיה לאמא והתאים לבטנונת כמו כפפה, אולי זו הזדמנות להתנסות במשהו חדש שאני בעצמי לא הייתי קונה. בכל מקרה, כרגע אני מעדיפה להשאיל מכנסיים צהובים שנסגרים מאשר להמשיך להסתובב עם מכנסיים שנסגרים עם גומייה.

אפשר לומר שבסה"כ - אני מרגישה שהצלחתי להרכיב מלתחה מצוינת בלי להתפרע עם קניות - רכשתי רק כמה פריטים "רותמיים" שמתאימים להריון ומאזנים את הפריטים שהם מחוץ לאזור הנוחות שלי כך שאוכל להתנסות עם דברים חדשים ולא להרגיש תקועה.


נתעדכן באינסטגרם!

שבוע מצוין שוב, עם זמן להרהורים ומחשבה,

רתם


רוצה שנדבר, נארגן ונשדרג את הארון שלך? הזמיני עכשיו בפגישה וירטואלית 1:1




bottom of page