top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

קפסולת הריון | חודש תשיעי | פברואר 2021

ואו, אשכרה הגענו לחודש תשיעי!

כלומר, הגעתי, הגענו - כל העניין מבלבל אותי, זה +1 ואני? זו העוברית ואני? אני מרגישה שעברתי לדבר בלשון רבים כמעט תמיד.


בכל מקרה, באיחור ממש לא אופנתי שתסלחו לי עליו בגלל השילוב המנצח של סגר, עומס בעבודה והריון מתקדם, אני משתפת אתכן בקפסולה החודשית לפברואר!


האמת שלקח לי הרבה זמן בעיקר כי רציתי להתחדש בכמה בגדי בית יותר שיקיים לסוף ההיריון\ תחילת חופשת הלידה בה עדיין אזקק לבגדים גמישים, אך הסגר סירב להרפות. שקלתי להזמין באינטרנט, ומי שעקבה בסטורי ראתה שגם עשיתי וואחד סקר שוק וכבר ממש איתרתי את הפריטים הספציפיים שאני רוצה, אבל כל פעם הרגשתי לא שלמה עם זה.. רציתי למדוד לראות שבאמת יתאימו לגוף שהשתנה, שהבד נעים, ותכלס - רציתי למצות את המזומנים שאני משקיעה בעניין עד הסוף וליהנות מחוויית הקניה. מה לעשות - קניות באינטרנט לא עושות לי את זה. אם אני משקיעה בקניית בגדים אצל מעצבות ישראליות, אז אני רוצה גם את הערך המוסף של המדידה, השרירותיות, השיחה עם המוכרת, החנות המעוצבת בקפידה... זוט עני. מדייקת וקונה פחות, אבל כשקונה... מותחת את הסוף ההשקעה!


וכעת, קבלו אותה, הקפסולה לתקופה הקרובה:


רעיונות לשילובים:


וודאי שמתן לב שיש קצת יותר פריטים מבחודש הקודם - זאת משום שהבנתי שאני לובשת בעיקר בגדי בית והקפסולה צריכה להכיל הרבה כאלו כדי להיות שימושית, אבל גם רציתי להשאיר לעצמי את המרחב לשחק עם בגדים שהם קצת יותר פיין, לימים שיש לי חשק להתגנדר (קורה לא מעט לאחרונה!).


שיהיה המשך יום נעים ונתראה באינסטגרם,

רתם


רוצה שנדבר, נארגן ונשדרג את הארון שלך? הזמיני עכשיו בפגישה וירטואלית 1:1





bottom of page