top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

קפסולת קיץ 2022 (הריון)

שלומות!


הרבה זמן לא העלתי גרפיקה של הקפסולה, קצת כי האביב הנוכחי היה ה-Money time לסיום את המאמר על החזרות, אבל בעיקר כי יותר ויותר מכנסי הריון נכנסו למלתחה ורציתי לשמור את העניין דיסקרטי בחמשת החודשים הראשונים (במיוחד עם כל הבלאגנים שהיו).


גם בסיבוב השני מסתמן שלהתאים את המלתחה לבטן הריונית זה לא עניין של מה בכך בשבילי - אבל הפעם הייתי יותר מוכנה! היו לי כמה פריטים טובים בארון, וגם הפנמתי שכשאת נושאת 10 קילו זה לא הזמן לחפש את הבחירה הכי הכי אתית או לתזז בין חנויות - פשוט צריך להיות מדויקת, לקנות בול מה שחסר ואם אפשר לנסות מיד שניה. לכן בשביל השלמות הפעם הסתפקתי בקפיצה אחת למציאון בדיזינגוף ואחת לביגודית רמת אביב (האהובה עלי), ואת היתר (4 טי-שרטים) הזמנתי ממחלקת בגדי ההריון של אסוס שממש הוכיחה את עצמה בפעם שעברה (חולצות הכותנה האורגנית שלהם הן היחידות שהחזיקו במצב מעולה מההריון הקודם, אבל לצערי שתיהן נקרעו כי היו בארגז שנפגע במהלך ההובלה).


הקפסולה:




צבעונית, כייפית, ומדויקת לי!

בנוסף כמובן יש לי גם קפסולת בגדי בית, אבל כרגע היא עוד לא התייצבה כי הבטן שלי גדלה בקצב מסחרר ומה שהתאים אתמול לא מתאים היום אז אני צריכה להשקיע בה עוד עבודה (בניגוד לקפסולה ליום-יום, בה כל הפריטים מספיק גמישים\ עם גומי\ קשירה כדי להתאים בתקווה עד ללידה).



רוצה לקבל ייעוץ אישי? הזמיני עכשיו בפגישה וירטואלית 1:1 מול הארון שלך:



מוזמנות להציץ באינסטגרם ולראות את הריל החמוד שעשיתי להמחשת תהליך ההרכבה!

שבוע מצוין,

רתם

bottom of page