top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

קפסולה היא לא מטרה, היא כלי.

בתקופה של אופנה מהירה ופרסומות גורמות לנו להרגיש שאנחנו צריכות הכל, ארונות קפסולה הם, בסופו של יום - כלי לפיתוח סגנון אישי.

שיטת הקפסולה היא צורת התנהלות שונה עם המלתחה; לחשוב על בגדים כקולקציה, מותאמת לך.

במקום לרכוש עוד ועוד פריטים אינדיבידואליים (שבמקרה היו בהנחה), לחשוב על המלתחה (העונתית\ שנתית) שלך כאחודה אחת בה הפריטים מתאימים זה לזה, לגוף שלך ולצרכים שלך בשגרה. זה אומר, להקדיש זמן ומחשבה לארגון המלתחה באופן תקופתי ולקנות בצורה יותר ממוקדת.

אם שתגגלי , יכול להיות תראי שההגדרה לארון קפסולה סובבת סביב הרעיון של מעט בגדים והצמדות לבייסיק, אולי זה גם מה שרתם של לפני שנתיים הייתה אומרת. היום אני חושבת שהעיקר הוא המהות, שמלתחת קפסולה יכולה להיות תוצר מוגמר (מלתחה עם X פריטים שמתאימים זה לזה, ולך) אבל יכולה להיות גם תהליך מתמשך - דרך לקיים עם אופנה וסגנון דיאלוג מתמשך.

בהתחלה, המיקוד הוא בהעמקת ההבנה של מה עובד בשבילך ויצירת קולקציה שתאפשר לך להתלבש ביום יום בנחת ובהנאה. למעשה -מוצאים את המקומות הבטוחים, ומנקים רעשים של דברים שפחות מתאימים. עם הזמן, בהדרגתיות, מתנסים ומתפתחים לכיוונים חדשים תוך הגדלת מעגל הנוחות.

יכול להיות שאת רוצה להפסיק את כאב הראש הזה של להתלבש, יכול להיות שמה שאת מחפשת זה למצוא את הקול שלך, יכול להיות שאת מחפשת דרך יותר איטית ומקיימת להנות מאופנה (אני, שלום) - כך או כך אימוץ הלך הרוח של מלתחת קפסולה עשוי לשרת אותך. ולא חייבים לדקדק בכללים כדי להרוויח.

בכל זאת, בפוסט הבא אספר לכן על כללי המסגרת, ולו רק כדי לשבור אותם עוד פוסטיים (שני פוסטים, זה עובד?) כשארחיב על הדרך בה התאמתי את השיטה לאורח החיים וההעדפות שלי.


bottom of page