top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

מעבר לקפסולה - אירועים & חגים

היי לכן, ממשיכות בסדרונת על מה קורה עם כל אותם בגדים שלא מופיעים בגרפיקה שאני מציגה לכם מידי עונה כשאני מעלה לבלוג\ אינסטגרם את הקולקציה העונתית. היום אנחנו בפוסט השני מתוך ארבעה, על בגדים לאירועים וחגיגות - אילו פריטים יש לי, למה יש יחסית מעט כאלו, ואולי כמה טיפים כדי שתוכלו לחסוך לעצמכן כאבי ראש לפני חתונות.

גרסא לחובבות הוידיאו:


גרסא לחובבות הפוסטים הקלאסיים, מילים ותמונות:

  • קצת נצנוצים - לדעתי בגדים חגיגיים צריכים להיות אחד משניים - או בגזרה מיוחדת, או עם בד\ הדפס\ נצנוץ שאת לא לובשת בשגרה. הדגש הוא שהפריטים צריכים להיות קצת שונים ממה שאת הולכת איתו בראשון עד חמישי - כדי להרגיש שאת מתחגגת ולא הולכת לעבודה. הפתרון השני קצת יותר קל כי את כבר יודעת מה עובד בשבילך, למשל טי-שרטים סגורים או מכנסיים מחוייטים בגזרה גבוהה - אז את לא צריכה להמציא את הגלגל מחדש, פשוט למצוא ורסיה חגיגית עם טקסטורה שמתאימה לערב וזה כנראה גם יעבוד לך יופי עם מה שיש לך בארון כי זה מדבר את אותה שפה. עכשיו, לא חייבים ללכת על חולצת פייטים כדי להשיג את האפקט הזוהר, גם בדים כמו משי מבריק או הדפס כסוף עדין לגמרי עושים מבחינתי את העבודה.

  • מנות קטנות של גלאם - בניגוד לבגדי הספורט שלי, שמהווים מיני קפסולה בפני עצמם, יש לי כמות הרבה יותר קטנה של פריטים לאירועים, ויש לזה כמה סיבות: א. אני עושה ספורט בתדירות הרבה יותר גבוהה מזו בה אני פוקדת אירועים וחגים, ב. הקפסולה שלי מכילה פריטים בייסיקיים, כמו מכנסיים מחוייטים, שאפשר לשלב עם פריטים חגיגיים להרכבת לוקים מגוונים כך שאני לא צריכה מלתחה חגיגית שלמה, ג. אני אוהבת לנסות להצמיד קניות לחגים כך שאני "חונכת" פריטים חדשים בערב חג, למשל, ואחר"כ מוסיפה אותם לקפסולה. זה סוגר את הפינה של ההתחדשות ותחושת ה-"לא לבשתי הערב פריטים שכבר לבשתי אלף פעם" וחוסך קניות מיותרות. (תודה לסבתא ז"ל שלימדה אותי את ה-"טריק" הזה, שהוא בעצם דרך החיים שהייתה נהוגה בקהילה היהודית בה גדלה בניו-ג'רזי).

  • תנו לרקוד בשקט - מכיוון שבחגיגות אני מרבה לפזז, כשאני קונה בגדים חגיגיים אני מסתכלת שיש מקום, ורצוי גם אוורו, בבית שחי, שאפשר להרים את הרגליים, ושבאופן כללי הפריט מאפשר תנועה ולא יהפוך למכבש חום על הרחבה.

  • עקבים רבותיי, עקבים - הוספה של נעל עקב לג'ינס פשוט וחולצה מכופתרת הופכת את הלוק מבחינתי, כלומר - לא רק ויזואלית, אלא גם בתחושה. בשבילי, הסנטימטרים הנוספים מוסיפים תחושת חגיגיות. לצורך העניין אם אתן לא חובבות עקבים אותו הרעיון של נעל "טרנספורמטיבית" יכול לעבוד בשבילכן גם עם נעליים חגיגיות אחרות - נעלי בובה מיוחדות, אולי משהו מטאלי.. השורה התחתונה היא שנעליים יכולות ליצור הרבה הבדל. ולכן לדעתי זה גם משהו ששווה להשקיע בו כדי להגדיל את השימושיות של הבגדים שלכן. תראו למשל את האאוטפיט שלבשתי בפסח האחרון בו העקבים משנים את כל הלוק (אם הייתי לובשת את אותם הפריטים ונועלת כפכפי קש הוא היה נראה אחרת לגמרי):

  • עגילים, שפתונים וסידור הפריזורה - טיפ אחרון, גולגול נמוך צמוד ואודם אדום יכולים לתפקד גם כשגרירי שינוי של אוטפיט יומיומי ולהעלות אותו לליגת ה-"מתאים לחגיגה". לרוב זה לא במקום אלא בנוסף אצלי, אבל אם מדוע באירוע סמי-חגיגי כמו התכנסות ערב להרמת כוסית בעבודה, זה יכול לסגור לי את הפינה.


ועכשיו קצת תמונות להמחשה שצילמתי לפוסט יעודי בנושא:



bottom of page