top of page
  • תמונת הסופר/תRotem

קפסולת הריון | חודש חמישי | אוקטובר 2020

היי!

אז בשבוע האחרון, מאז ההכרזה הגדולה, ראיתן פה ושם טפטופים של אאוטפיטים מפריטים שבקפסולה הנוכחית שלי - קפסולה הריונות ראשונה, אבל כפי שהבטחתי, חולקת איתכן גם גרפיקה של הקפסולה עצמה! אז, תה דה, Here it is:


חדות העין יוכלו להבחין שיש בה פחות פריטים מבדרך כלל, והסיבה היא שמדובר בקפסולה חודשית ולא ענותית, משהו חדש שאני מנסה עכשיו בתקופת ההריון ותוכלו לקרוא עליו עוד בפוסט המלא שכתבתי על קפסולה והריון שבוע שבעבר.


נושא נוסף שדיברנו עליו הוא שאני רוצה ליצור לי את הקולקציה חודשית הזו כך שתאפשר לי להתלבש כל בוקר בכיף במינימום קניות, מצב מאתגר בהתחשב בזה שהרבה מהבגדים שלי לא עולים עלי - כולל פרטי בסיס שבדרך כלל מהווים את עמוד השדרה של הארון שלי. והחודש, הצלחתי לעשות זאת ממש ב-0 קניות! משהו שכנראה לי יקרה בחודש הבא כי אני בספק אם הפריטים שעובדים בשבילי עכשיו יסגרו כשהבטן תגדל עוד קצת, אבל היי - זה אומר שאני כנראה אקנה ישר פרטי הריון-חורף, ואוכל לדלג על קניה של פרטי קיץ! זה נחמד במיוחד כי הסגר צפוי להגמר עד אז ויהיה לי זמן לסבב חנויות יד שניה רציני בו אוכל לחלוש את העיר כדי למצוא את הפריטים המבוקשים, ובתקווה למצוא את רוב פרטי ההריון לתקופה הזו ביד שניה (לומדת מה נוח לי ובמקביל קוראת על הנושא כדי לגבש רשימה מצומצמת עם יעילות מקסימלית, כשהיא תהיה מוכנה אפרסם כדי לקבל קצת עזרת קהל ממי שמכירה\ ראתה\ מוכרת את שלה!).


נקנח בגרפיקה עם כמה שילובים פוטנציאליים?


כמובן שאתן מוזמנות לעקוב אחריי באינסטגרם לראות איך התממשו השילובים האלו בפועל, וכרגיל אשמח לשמוע המלצות שלכן מהניסיון שלכן בתקופת ההריון - מה היה שימושי במיוחד? \ איזה מותג עבד בשבילכן? \ אישה סטייליסטית במיוחד שהתלבשה מדהים במהלך ההריון ושווה לעקוב אחריה להשראה -> דברו איתי!

שיהיה שבוע מצוין,

רתם



רוצה שנדבר, נארגן ונשדרג את הארון שלך? הזמיני עכשיו בפגישה וירטואלית 1:1


bottom of page